جستجو
بستن این باکس جستجو.
جمع‌آوری بسته‌های شما از تهران و تحويل دادن آن‌ها به هر مقصدی در تهران

سفير‌های فوروارد بسته‌ها را از هر نقطه‌ای در شهر تهران جمع‌آوری می كنند و در زمان دلخواه شما به مقصد تحویل می‌دهند.

جمع آوری بسته‌های شما از تهران و تحويل آن به شرکت ملی پست جهت ارسال به هر مقصدی در کشور

سفير‌های فوروارد بسته‌های شما را از تمام نقاط تهران جمع‌آوری می كنند و آن‌ها را برای ارسال به تمام نقاط ايران به شرکت ملی پست تحويل می دهند.

تجربه رهگیری لحظه به لحظه مرسولات با فوروارد

رهگيری تمام بسته‌ها، از مبداء تا مقصد، زیر ذره‌‌بین شما و مشتری‌های شماست

ارسال و دریافت مرسوله بر اساس زمانبندی دلخواه

رهگيری تمام بسته‌ها، از مبداء تا مقصد، زیر ذره‌‌بین شما و مشتری‌های شماست

ویژگی های ما

رهگیری لحظه به لحظه مرسولات

بسته در زمان دلخواه از شما تحویل گرفته می‌شود و باقی مراحل ارسال با فوروارد است.

ارسال و دریافت مرسوله بر اساس زمانبندی دلخواه

بسته در زمان دلخواه از شما تحویل گرفته می‌شود و باقی مراحل ارسال با فوروارد است

مزایای فوروارد
نظر برخی از آن‌ها که فوروارد را برگزیده‌اند ...

فروشگاه سیب

همیشه رسوندن به موقع و دقیق سفارش‌ها جزو مشکلات اصلی ما بود. تهران خیلی بزرگه و اینکه بخوای برای همه مشتری ها ارسال دقیق و سریع داشته باشی کار خیلی سختیه. اما از وقتی همکاری مون با فوروارد شروع شده به راحتی این مشکل رو حل کردیم و حتی سفارشات تهران مون بخاطر رضایت مشتری ها افزایش چشمگیری داشته

-مدیر فروش

سفیر فوروارد باشین!

جذب همکار جدید

سوالات متداول

شما می‌توانید در وب‌سایت یا اپلیکیشن فوروارد اطلاعات فرستنده، گیرنده و مشخصات مرسوله را وارد نمایید. پس از آن طبق مشخصات کالا، هزینه و زمان ارسال تعیین می‌شود و سفیر فوروارد در زمان تعیین شده بسته را از شما تحویل می‌گیرد و به اداره پست و یا بطور مستقیم به گیرنده می‌رساند.

در حال حاضر فوروارد در تهران و مشهد خدمات خود را ارئه می‌دهد و به زودی در شهرهای بزرگ دیگر همچون اصفهان، شیراز، رشت و غیره هم آغاز به کار خواهد کرد.

امکان ارسال بسته از تهران و مشهد به شهرها وشهرستان‌های دیگر وجود دارد.

تحویل بسته پستی در تهران یک روزه است، یعنی مرسوله در همان روز ارسال و حداکثر فردای آن روز به دست گیرنده خواهد رسید.

مدت زمان تحویل مرسوله به شهرستان‌ها حداکثر 24 ساعت پس جمع‌‌آوری آن است.

هزینه ارسال کالا توسط فوروارد در تهران به طور ثابت ۴۰ هزار تومان (فارغ از مبداء و مقصد مرسوله) است. البته چنانچه پس از توزین، بسته در رده سایز بزرگ (بیشتر از ۳ کیلوگرم و یا ابعاد بزرگ‌تر از جعبه کفش) قرار گیرد مبلغ ۱۰ هزار تومان نیز به فاکتور اضافه شده و به مشتری اطلاع‌رسانی می‌شود.

هزینه خدمات جمع‌آوری مرسوله‌های پستی و تحویل به اداره پست ۴۰ هزار تومان (فارغ از تعداد مرسوله‌های جمع‌آوری شده) است. هزینه‌های شرکت ملی پست هم به صورت ۲۵ هزار تومان علی‌الحساب در زمان ثبت سفارش و الباقی پس از توزین بر اساس تعرفه‌های مصوب شرکت ملی پست دریافت می‌شود.

هزینه این خدمات 40 هزار تومان برای جمع‌آوری بسته و تحویل آن به پست و به ازای هر بسته ۲۰ هزار تومان مازاد بر تعرفه شرکت ملی پست خواهد بود.

تمامی بسته‌ها دارای بیمه عمومی تا سقف 1,000,000 تومان می‌باشد که در صورت آسیب رسیدن به کالا و انطباق آن با شروط مندرج با تعهدنامه از طریق ثبت شکایت در سامانه فوروارد پرداخت می‌گردد و لذا چنانچه ارزش کالا بیش از مبلغ 1,000,000 تومان باشد فرستنده می‌تواند ارزش بیمه‌ای مرسوله را اعلام نماید و با پرداخت 0.4% ارزش مرسوله به صورت مازاد از بیمه تکمیلی استفاده نماید که مبلغ آن معادل ارزش واقعی کالاهای غیرشکستنی (دارای ماهیت غیر شکستنی) می‌باشد که می‌بایستی با حسن نیت از طرف فرستنده اظهار گردد و پوشش این نوع بیمه تا سقف 50,000,000 تومان خواهد داد. لذا چنانچه هزینه‌ای از بابت مازاد بیمه کالا پرداخت نگردد سقف پوشش بیمه مرسوله همان مبلغ 1,000,000 تومان خواهد بود.

با استفاده از لینکی که پس از ثبت سفارش، فوروارد به شما می‌دهد، چه به عنوان فروشنده‌ی کالا، چه به عنوان خریدار (در لندینگ‌هایی که مخاطب هدف فروشگاه‌ها نیستند از واژه فرستنده و گیرنده استفاده خواهد شد) از لحظه‌ی ارسال تا لحظه‌ی تحویل، می‌توانید موقعیت بسته خود را رهگیری کنید.

با توجه به اینکه تمام بسته‌ها بدون نیاز به ذکر ارزش بسته بطور رایگان و به مبلغ 1 میلیون تومان بیمه می‌شوند، و باوجود امکان بیمه تکمیلی تا مبلغ 50 میلیون تومان، امکان ارسال کالاهای قیمتی توسط فوروارد وجود دارد.

بله، فوروارد هیچ محدودیتی در ارسال بیش از یک بسته‌ ندارد.

در صورتی که مرسوله طبق استانداردهای شرکت ملی پست بسته‌بندی نشده باشد و یا به درخواست مشتری، شرکت فوروارد مجددا آن را بسته‌بندی خواهد کرد.

مهم نیست چه مقدار برای تامین و آماده سازی کالا هایتان هزینه کرده باشید اما تا وقتی که کالا به دست مشتری نرسد، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است!

شرکت پست خصوصی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که هر فروشگاه اینترنتی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، رساندن بسته‌های پستی به دست مشتری‌هاست. موضوع لجستیک برای مشتری‌ها و افرادی که اینترنتی خرید می‌کنند اهمیت زیادی دارد، تا آن اندازه که گاهی، مخاطب ترجیح می‌دهد از فروشگاه دیگری خرید کند که مطمئن است محصول را به‌موقع به دستش می‌رساند.
یکی از مهم‌ترین موانع در خرید اینترنتی از طرف مشتری‌ها، موضوع ارسال مطمئن و به موقع بسته پستی است. این موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد خرید حضوری را ترجیح بدهند و برخی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی مجبور به تعطیلی شوند.
با توجه به همین نکته، چند شرکت خصوصی پست از جمله شرکت فوروارد کار خود را با هدف ارسال سریع و مطمئن بسته‌های پستی آغاز کرده‌اند. هدف شرکت خصوصی پست فوروارد، تامین رضایت مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی و بهبود شرایط اقتصادی برای صاحبان این فروشگاه‌هاست.

خدمات شرکت پستی برای فروشگاه اینترنتی

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدماتی که شرکت فوروارد ارائه می‌دهد، مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی است. اگرچه تعداد خریدهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش است، اما هنوز هم بسیاری از افراد مخصوصا از قشر سنتی جامعه، نسبت به خرید اینترنتی بدگمان هستند و دلیل این بدگمانی، بیشتر از هر چیز به تجربه تلخ یا بی‌اعتمادی نسبت به روش‌های ارسال کالا برمی‌گردد.
گم شدن بسته پستی، دور بودن فاصله فروشگاه تا محل زندگی مشتری، گران بودن هزینه پست، دیر رسیدن محصول و آسیب دیدن کالا در طول این فرآیند، از جمله دلایلی هستند که افراد را نسبت به ارسال پستی بسته‌ها، بدبین می‌کنند.
شاید شما هم متوجه شده باشید که بسیاری از مخاطبان‌تان ترجیح می‌دهند به صورت حضوری خرید کنند و ممکن است به دلیل ارسال بسته‌ها با پست، از خرید منصرف شوند. شاید خود شما هم تجربه ناخوشایندی از ارسال بسته پستی برای مشتری داشته باشید و به همین دلیل به دنبال روش‌های جدید برای ارسال بسته‌های خود باشید.
شرکت‌های اینترنتی، باید مطابق با سرعت پیشرفت تکنولوژی پیش بروند تا از رقبای خود جا نمانند. اما هر اندازه که تکنولوژی٬های طراحی سایت و تامین کالا در کشور ما پیشرفت خوبی داشته است، همان اندازه در لجستیک و ارسال بسته‌های پستی با مشکل روبرو هستیم.
متاسفانه این موضوع باعث شده است که بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی با مشکلات مختلفی از قبیل برگشت خوردن محصول یا نارضایتی مشتریان مواجه شوند. اگرچه این مشکلات از طرف شرکت‌های ارسال کالا ایجاد شده‌اند، اما در نهایت منجر به کاهش فروش فروشگاه‌های اینترنتی خواهند شد و این فروشگاه‌ها هستند از این موضوع آسیب می‌بینند.

خدمات شرکت‌های پستی شامل چیست؟

شرکت پستی فوروارد، دقیقا با هدف کاهش موانع بر سر راه خرید اینترنتی به وجود آمده است و خدمات ویژه‌ای را در اختیار صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی قرار می‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن

می‌توان گفت مهم‌ترین دغدغه یک مشتری، دریافت بسته پستی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. شرکت پستی فوروارد این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد، تا جایی که مشتری شما متوجه فاصله بین فروشگاه و محل زندگی خود نخواهد شد!

دریافت بسته پستی از درب منزل

شرکت پستی فوروارد بسته شما را از درب منزل یا فروشگاه اینترنتی‌تان از شما دریافت می‌کند و به این ترتیب دیگر نیازی نیست که صبر کنید بسته‌های شما جمع شوند و سپس آنها را یک‌جا به اداره پست ببرید. با این کار هم در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود، هم بسته‌های پستی در زمان کوتاه‌تری به دست مشتریان می‌رسند.

پایین‌ترین هزینه ارسال بسته پستی

شرکت پستی فوروارد برای ارائه خدمات به فروشگاه‌های اینترنتی، کم‌ترین هزینه را دریافت می‌کند. این شرکت تلاش کرده است که هزینه‌های خود را کمتر از شرکت‌های مشابه نگه دارد تا به این ترتیب هم مشتری و هم صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی بتوانند سود بیشتری از این خرید و فروش ببرند.

انجام تمام مراحل زیر ذره‌بین مشتریان

شرکت پستی فوروارد، بسته‌های شما را از درب منزل تحویل گرفته و سپس تمام مراحل دیگر از جمله بسته‌بندی و ارسال را انجام می‌دهد. بنابراین شما هیچ هزینه اضافه‌ای بابت انجام این مراحل پرداخت نمی‌کنید و در زمان‌تان هم صرفه‌جویی خواهد شد. علاوه بر این، هم مشتری و هم خود شما می‌توانید تمام مراحل را از طریق سامانه مخصوص چک کنید و بدانید که در هر زمان، بسته پستی شما دقیقا در چه مرحله‌ای قرار دارد. این کار به شدت باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود و می‌تواند تجربه خوب و دلنشینی برای او رقم بزند که در نهایت منجر به خرید بیشتر از فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

بهترین شرکت ارسال بسته پستی

· اما شما چطور می‌توانید بهترین شرکت ارسال بسته پستی را برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید؟
· اهمیت و تاثیر نحوه ارسال کالا در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی بر کسی پوشیده نیست، اما چطور می‌توان شرکتی را پیدا کرد که به رشد و توسعه شما کمک کند؟
اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شرکت پستی مورد نظر باید امکانات کافی برای ارسال سریع محصولات را در اختیار داشته باشد. در غیر این صورت، ارسال کالا با مشکلاتی از قبیل طولانی شدن مدت انتظار و یا گم شدن و آسیب دیدن مواجه می‌شود.
نکته مهم دیگر، استفاده از افراد حرفه‌ای است که می‌توانند شرایط بحرانی را مدیریت کرده و بهترین خاطره را در ذهن مخاطب ثبت کنند. توجه داشته باشید که در فرآیند خرید اینترنتی، سفیران شرکت پستی تنها افرادی هستند که به صورت مستقیم با مشتری‌های شما در ارتباطند. بنابراین استفاده از افراد آموزش‌دیده و حرفه‌ای می‌تواند منجر به ایجاد تجربه و تصویر مثبت نسبت به فروشگاه اینترنتی شما شود.
علاوه بر این موارد، شما باید به خدمات پستی ارائه شده هم توجه داشته باشید. استفاده از خدمات پستی شرکت فوروارد از جمله دریافت محصول از درب منزل، ‌باعث می‌شود که شما بهتر از قبل بتوانید فروشگاهتان را اداره کنید.

فوروارد، بهترین شرکت ارسال کالا

اما چرا فوروارد را به عنوان بهترین شرکت ارسال کالا معرفی می‌کنند؟
یکی از دلایل این موضوع، هزینه پایین خدمات این شرکت و کوتاه بودن زمان ارسال و تحویل محصول است. فوروارد با مناسب‌ترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان، محصول شما را به هر نقطه از کشور ارسال می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید از دورترین نقاط کشور هم مشتری داشته باشید و آن‌ها را همچنان راضی و خوشحال نگه دارید.
دلیل دیگر،‌ امکان دریافت بسته‌های پستی از درب منزل است. فوروارد بسته‌های پستی شما را از درب منزل یا فروشگاه تحویل گرفته و بعد از بسته بندی،‌ به دست مشتریان می‌رساند. این کار چع مزیتی برای شما دارد؟
با استفاده از این خدمت، شما نگران آسیب دیدن وسایل در اثر بسته بندی نامناسب نخواهید بود. همچنین دیگر نیازی به مراجعه مستقیم به اداره‌های پستی ندارید و در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود و می‌توانید هر مزان که خواستید، بسته‌های را به سفیران باتجربه فوروارد بسپارید.
خدمت دیگری که فوروارد به شما ارائه می‌دهد، امکان رهگیری وضعیت بسته در هر مرحله است. به این ترتیب شما می‌توانید بدون نگرانی از گم شدن یا دیر رسیدن کالا، بسته پستی خود را ارسال کنید.
فوروارد به شما امکان می‌دهد که محصولات خود را به هر نقطه‌ای از کشور بفرستید و بتوانید به رویاهایی بدون مرز فکر کنید!

در همه پلتفرم‌ها در دسترس شما هستم

 از طریق وب اپلیکیشن و یا با نصب اپلیکیشن فورواد می توانید از خدمات مختلف ما استفاده نمایید.