جستجو
بستن این باکس جستجو.

تجربه رهگیری لحظه به لحظه مرسولات با فوروارد

رهگيری تمام بسته‌ها، از مبداء تا مقصد، زیر ذره‌‌بین شما و مشتری‌های شماست

جمع آوری مرسوله از درب منزل

بسته در زمان دلخواه از شما تحویل گرفته می‌شود و باقی مراحل ارسال با فوروارد است.

جمع آوری مرسوله از درب منزل

بسته در زمان دلخواه از شما تحویل گرفته می‌شود و باقی مراحل ارسال با فوروارد است.

تجربه رهگیری لحظه به لحظه مرسولات با فوروارد

رهگيری تمام بسته‌ها، از مبداء تا مقصد، زیر ذره‌‌بین شما و مشتری‌های شماست

گام به گام استفاده از فوروارد

گام اول

ورود به وب اپلیکیشن

به سادگی از طریق وب اپلیکیشن و یا اپلیکیشن فورواد به خدمات ما دسترسی داشته باشید.

گام دوم

ثبت مرسوله در فوروارد

تنها با چند کلیک مرسوله خود را در پلتفرم فوروارد ثبت کرده و منتظر سفیران ما باشید.

گام سوم

جمع آوری مرسوله از درب منزل

سفیران فورواد مرسوله‌های شما را در سریع ترین زمان و مطابق زمانبندی دلخواه شما از درب منزل جمع آوری می نمایند.

گام چهارم

تحویل در مقصد

به همین سادگی مرسوله های شما در زمانبندی دلخواه به مقصد و یا اداره پست تحویل داده خواهد شد.

مزایای فوروارد

نظر برخی از آن‌ها که فوروارد را برگزیده‌اند ...

فروشگاه سیب

همیشه رسوندن به موقع و دقیق سفارش‌ها جزو مشکلات اصلی ما بود. تهران خیلی بزرگه و اینکه بخوای برای همه مشتری ها ارسال دقیق و سریع داشته باشی کار خیلی سختیه. اما از وقتی همکاری مون با فوروارد شروع شده به راحتی این مشکل رو حل کردیم و حتی سفارشات تهران مون بخاطر رضایت مشتری ها افزایش چشمگیری داشته

-مدیر فروش

سوالات متداول

شما می‌توانید در وب‌سایت یا اپلیکیشن فوروارد اطلاعات فرستنده، گیرنده و مشخصات مرسوله را وارد نمایید. پس از آن طبق مشخصات کالا، هزینه و زمان ارسال تعیین می‌شود و سفیر فوروارد در زمان تعیین شده بسته را از شما تحویل می‌گیرد و به اداره پست و یا بطور مستقیم به گیرنده می‌رساند.

در حال حاضر فوروارد در تهران و مشهد خدمات خود را ارئه می‌دهد و به زودی در شهرهای بزرگ دیگر همچون اصفهان، شیراز، رشت و غیره هم آغاز به کار خواهد کرد.

امکان ارسال بسته از تهران و مشهد به شهرها وشهرستان‌های دیگر وجود دارد.

تحویل بسته پستی در تهران یک روزه است، یعنی مرسوله در همان روز ارسال و حداکثر فردای آن روز به دست گیرنده خواهد رسید.

مدت زمان تحویل مرسوله به شهرستان‌ها حداکثر 24 ساعت پس جمع‌‌آوری آن است.

هزینه ارسال کالا توسط فوروارد در تهران به طور ثابت ۴۰ هزار تومان (فارغ از مبداء و مقصد مرسوله) است. البته چنانچه پس از توزین، بسته در رده سایز بزرگ (بیشتر از ۳ کیلوگرم و یا ابعاد بزرگ‌تر از جعبه کفش) قرار گیرد مبلغ ۱۰ هزار تومان نیز به فاکتور اضافه شده و به مشتری اطلاع‌رسانی می‌شود.

هزینه خدمات جمع‌آوری مرسوله‌های پستی و تحویل به اداره پست ۴۰ هزار تومان (فارغ از تعداد مرسوله‌های جمع‌آوری شده) است. هزینه‌های شرکت ملی پست هم به صورت ۲۵ هزار تومان علی‌الحساب در زمان ثبت سفارش و الباقی پس از توزین بر اساس تعرفه‌های مصوب شرکت ملی پست دریافت می‌شود.

هزینه این خدمات 40 هزار تومان برای جمع‌آوری بسته و تحویل آن به پست و به ازای هر بسته ۲۰ هزار تومان مازاد بر تعرفه شرکت ملی پست خواهد بود.

تمامی بسته‌ها دارای بیمه عمومی تا سقف 1,000,000 تومان می‌باشد که در صورت آسیب رسیدن به کالا و انطباق آن با شروط مندرج با تعهدنامه از طریق ثبت شکایت در سامانه فوروارد پرداخت می‌گردد و لذا چنانچه ارزش کالا بیش از مبلغ 1,000,000 تومان باشد فرستنده می‌تواند ارزش بیمه‌ای مرسوله را اعلام نماید و با پرداخت 0.4% ارزش مرسوله به صورت مازاد از بیمه تکمیلی استفاده نماید که مبلغ آن معادل ارزش واقعی کالاهای غیرشکستنی (دارای ماهیت غیر شکستنی) می‌باشد که می‌بایستی با حسن نیت از طرف فرستنده اظهار گردد و پوشش این نوع بیمه تا سقف 50,000,000 تومان خواهد داد. لذا چنانچه هزینه‌ای از بابت مازاد بیمه کالا پرداخت نگردد سقف پوشش بیمه مرسوله همان مبلغ 1,000,000 تومان خواهد بود.

با استفاده از لینکی که پس از ثبت سفارش، فوروارد به شما می‌دهد، چه به عنوان فروشنده‌ی کالا، چه به عنوان خریدار (در لندینگ‌هایی که مخاطب هدف فروشگاه‌ها نیستند از واژه فرستنده و گیرنده استفاده خواهد شد) از لحظه‌ی ارسال تا لحظه‌ی تحویل، می‌توانید موقعیت بسته خود را رهگیری کنید.

با توجه به اینکه تمام بسته‌ها بدون نیاز به ذکر ارزش بسته بطور رایگان و به مبلغ 1 میلیون تومان بیمه می‌شوند، و باوجود امکان بیمه تکمیلی تا مبلغ 50 میلیون تومان، امکان ارسال کالاهای قیمتی توسط فوروارد وجود دارد.

بله، فوروارد هیچ محدودیتی در ارسال بیش از یک بسته‌ ندارد.

در صورتی که مرسوله طبق استانداردهای شرکت ملی پست بسته‌بندی نشده باشد و یا به درخواست مشتری، شرکت فوروارد مجددا آن را بسته‌بندی خواهد کرد.

فکر می‌کنید فاصله مانعی برای داشتن مشتری‌های بیشتر است؟

ارسال کالا

ما در یک دهکده جهانی زندگی می‌کنیم. در یک لحظه می‌توانیم ببینیم که در شهر یا کشور دیگری چه اتفاقاتی در حال وقوع است، می‌توانیم با افرادی از شهرهای دیگر به‌طور همزمان صحبت کنیم و با کمک تکنولوژی، در خیابان‌های سایر شهرها و کشورها قدم بزنیم.
اما با وجود گسترده شدن این امکانات، هنوز هم خرید اینترنتی یا جابجایی محصولی از شهری به شهر دیگر، برای ما سخت و دشوار است و بسیاری از افراد به دلیل مشکلات حمل و نقل و ارسال کالا، از خرید آنلاین پشیمان می‎شوند. عده‌ای هم به همین دلایل، نمی‌توانند بسته موردنظرشان را به دست عزیزانشان در شهرهای دیگر برسانند.
راه حل این مشکلات، در دست ماست!
شرکت خدمات پستی فوروارد، با ارسال سریع و ارزان کالا، امکانی را فراهم کرده است که افراد از هر نقطه ایران بتوانند با هم در ارتباط باشند. حالا دیگر مشتریان شما، فقط از تهران نیستند! شما می‌توانید بسته‌های خرید مشتریان‌تان را در زمانی کوتاه و بدون صرف هزینه زیاد، به دست آن‌ها در هر شهر دیگری برسانید.

ارسال یک روزه کالا

کمتر فروشگاه اینترنتی را می‌توانید پیدا کنید که با مشکل ارسال کالا برای مشتریان خود دست و پنجه نرم نکند. بعضی از مشتریان، نیاز فوری به محصول دارند و به همین دلیل برای حفظ مشتری، باید بتوانید این محصول را در زمانی بسیار کوتاه به دست آن‌ها برسانید.
شرکت خدمات پستی فوروارد، این کار را برای شما انجام می‌دهد. این مجموعه بسته پستی را از درب منزل یا فروشگاه شما دریافت کرده و سپس تمام مراحل از جمله بسته‌بندی و ارسال را انجام می‌دهد. اگر از خدمات پست پیشتاز استفاده کنید و مشتری در تهران ساکن باشد (به شرط ثبت سفارش قبل از ظهر) می‌توانید بسته مورد نظر را در یک روز به دست مخاطبتان برسانید!
خدمت ارسال یک روزه کالا تنها مختص فروشگاه‌های اینترنتی نیست و افراد پرمشغله‌ای که نیاز دارند بسته یا کالایی را در اسرع وقت به دست فرد دیگری برسانند هم می‌توانند از این امکان استفاده کنند. کافیست کالای خود را به دست فوروارد بسپارید تا در زمانی بسیار کوتاه، آن را به دست فرد دیگری برسانیم!

سریع‌ترین روش ارسال کالا کدام است؟

ارسال بسته‌های پستی معمولا به چند روش صورت می‌گیرد. ممکن است شما ترجیح بدهید که از پست استفاده کنید، یا به سراغ پیک موتوری بروید. شاید برای جابجایی بسته درون شهری روش پیک موتوری پاسخگو باشد، اما قطعا برای ارسال کالا به شهرستان بهتر است به سراغ روش‌هایی مانند پست بروید. از سوی دیگر، هزینه استفاده از پیک موتوری بالاست و برای افرادی که دائما نیاز به جابجایی بار دارند، چندان انتخاب مناسبی نیست.
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد و صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی هنگام مراجعه به دفاتر پستی، زمان طولانی انتظار برای رسیدن بسته پستی به دست مشتری است. اما شرکت خصوصی پست فوروارد، این مشکل را هم حل کرده است.
اصلی‌ترین تعهد این مجموعه، ارسال مطمئن و سریع کالا از تهران به هر نقطه دیگری در کشور است. فوروارد با استفاده از امکانات مختلف و نیروهای آموزش دیده و حرفه‌ای، محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سایر شهرها ارسال می‌کند. این شرکت خدمات پستی مختلفی از جمله پست سریع به تهران و شهرستان‌ها را در خدمت شما قرار می‌دهد و در صورت استفاده از این خدمات، شما می‌توانید ارسال یک روزه کالا در داخل شهر تهران را تجربه کنید!

ارسال بسته به شهرستان از درب منزل

شما برای ارسال بسته درون شهری کار نسبتا ساده‌تری در پیش دارید و شرکت‌های پستی مختلفی این خدمات را به شما ارائه می‌دهند. اما مشکل از جایی شروع می‌شود که نیاز دارید بسته‌ای را از تهران به شهرستان ارسال کنید.

اگر فروشگاه اینترنتی دارید، حتما ترجیح می‌دهید که مشتریان شما محدود به شهر تهران نباشند و بتوانید از سایر شهرستان‌ها هم مشتری داشته باشید. از سوی دیگر، ارسال کالا به شهرستان معمولا طولانی است و ممکن است مشتری شما به همین دلیل از خرید خود منصرف شود. همچنین مراجعه دائم به اداره پست برای ارسال کالا هم کار سخت و زمان‌بری برای شما خواهد بود.

البته، این دغدغه تنها مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی نیست. اگر نیاز دارید که به دلایل شخصی بسته‌ای را برای فرد یا شرکت دیگری در شهرستان بفرستید، احتمالا با این مشکل مواجه هستید که چطور باید زمانتان را تنظیم کنید تا بسته پستی در زمان مقرر به شهرستان برسد.

شرکت پستی فوروارد، خدمات ارسال بسته به شهرستان از درب منزل را به همه افراد و فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهد. به این ترتیب، شما می‌توانید بدون نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد، درب منزل یا فروشگاه، بسته پستی خود را به سفیران فوروارد تحویل دهید تا مراحل بسته بندی و ارسال توسط خود آنها انجام شده و بسته به دست مخاطب خود در شهر دیگری برسد.

بهترین روش ارسال بسته به شهرستان

قطعا استفاده از خدمات پستی فوروارد بهترین روش برای ارسال بسته به شهرستان است، چرا که سفیران فوروارد محصول را درب منزل از شما تحویل می‌گیرند و دیگر نیازی نیست به دفاتر پستی مراجعه کنید یا نگران بسته بندی کالا باشید. همچنین این شرکت پستی، کمترین هزینه را از شما دریافت می‌کند و به این ترتیب ارسال بسته پستی به شهرستان برای شما به‌صرفه و کم هزینه خواهد بود. مزیت دیگر استفاده از این خدمات، زمان کوتاه ارسال بسته پستی است. فوروارد بسته‌ها را کاملا سالم و سریع به شهرستان می‌رساند و نگرانی‌های شما را از این بابت کاهش می‌دهد.

انتخاب نحوه ارسال کالا

برای انتخاب نحوه ارسال کالا باید موارد زیادی را در نظر بگیرید که زمان، هزینه و حفظ امنیت بسته پستی از آن دسته هستند. اگر دوست دارید که مشتریان راضی شما هر روز افزایش پیدا کنند، بهتر است روش مطمئنی را برای ارسال کالا انتخاب کنید که در زمان و هزینه شما و مشتریان صرفه جویی می‌کند.
اما چرا ارسال کالا با فوروارد به نفع کسب و کار شما و مشتری است؟
1. با توجه به اینکه فوروارد محصولات و بسته‌های پستی را درب منزل از شما تحویل می‌گیرد، ‌شما فرصت کافی دارید که به سایر مسئولیت‌هایتان از جمله تامین و تولید محصول برسید.
2. مشتری‌های شما می‌توانند از ابتدا تا انتها، فرآیند ارسال کالا را از طریق سامانه فوروارد چک کنند و به طور مستقیم در جریان امور قرار بگیرند.
3. هزینه پایین ارسال کالا، باعث می‌شود که تعداد مشتری‌های شما افزایش یافته و سود نهایی شما بیشتر شود.
4. مشتری‌ها در زمان کوتاه‌تر و با هزینه پایین‌تری می‌توانند محصول مورد علاقه خود را از شهر دیگری و بدون توجه به مسافت تهیه کنند.

هزینه ارسال بسته به شهرستان چقدر است؟

یکی از سوالات مهم در مورد ارسال بسته پستی به شهرستان، در مورد هزینه آن است. این موضوع هم برای کسب و کارهای اینترنتی اهمیت زیادی دارد و هم برای کسانی که به هر دلیلی نیاز دارند بسته‌ای را به شهرستان دیگری برسانند. با توجه به اینکه فوروارد بسته را از درب منزل از شما تحویل می‌گیرد و بسته‌بندی هم توسط سفیران این مجموعه صورت می‌گیرد، شما هزینه‌ای بابت رفتن تا اداره پست و بسته بندی پرداخت نمی‌کنید. معمولا شرکت پست ملی ایران برای محاسبه هزینه نهایی ارسال بسته به شهرستان، چند عامل مهم را در نظر می‌گیرد:

نوع بسته پستی

وزن بسته پستی و نوع آن، تاثیر زیادی در هزینه ارسال کالا دارد. اگر شما در حال ارسال بسته‌ای با ارزش مادی بالا یا کالایی با شرایط خاص هستید، قطعا هزینه بیشتری برای این کار باید بپردازید. اما بسته‌های سبک و معمولی با ارزش مادی متوسط و پایین، هزینه کمتری دارند.

آدرس گیرنده پستی

مجموعه فوروارد، بسته‌های شما را از درب منزل در تهران تحویل گرفته و به هر نقطه‌ای در کشور می‌رساند. ممکن است آدرس گیرنده بسته پستی در تهران باشد که به این ترتیب شما هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. اما هر اندازه مسافت پستی بیشتر شود، هزینه پرداختی شما هم بالاتر خواهد رفت.

روش ارسال بسته پستی

شما می‌توانید سرویس‌های مختلف پستی را برای ارسال بسته خود به شهرستان انتخاب کنید. به طور مثال پست پیشتاز در زمان کوتاه‌تری بسته شما را به مقصد می‌رساند، اما هزینه بالاتری هم دارد. اما اگر از پست عادی استفاده کنید، هزینه کمتری خواهید پرداخت.
خدمات ارسال ویژه فوروارد برای شهرستان‌ها شامل تحویل فوری (حداکثر ۲۴ ساعته) در شهرستان‌های مقصد، اطلاع رسانی دقیق زمان تحویل به شخص تحویل گیرنده، امکان تغییر آنلاین آدرس محل تحویل از طرف شخص تحویل گیرنده و امکان رهگیری آنلاین مرسوله است. هزینه این خدمات به ازای هر بسته ۲۰ هزار تومان بیشتر از تعرفه شرکت ملی پست است.

در همه پلتفرم‌ها در دسترس شما هستم

 از طریق وب اپلیکیشن و یا با نصب اپلیکیشن فورواد می توانید از خدمات مختلف ما استفاده نمایید.