جستجو
بستن این باکس جستجو.
جمع آوری از درب منزل
بسته در زمان دلخواه از شما تحویل گرفته می‌شود و باقی مراحل ارسال با فوروارد است.
ارسال بسته با فوروارد
تحویل باکیفیت مرسوله ها
بسته در زمان دلخواه از شما تحویل گرفته می‌شود و باقی مراحل ارسال با فوروارد است.
ارسال بسته با فوروارد
سریع ترین روش ارسال
بسته در زمان دلخواه از شما تحویل گرفته می‌شود و باقی مراحل ارسال با فوروارد است.
ارسال بسته با فوروارد
رهگیری مرسوله ها
بسته در زمان دلخواه از شما تحویل گرفته می‌شود و باقی مراحل ارسال با فوروارد است.
ارسال بسته با فوروارد

تحویل باکیفیت مرسوله ها

جمع آوری از درب منزل

رهگیری مرسوله ها

سریع ترین روش ارسال

گام به گام استفاده از فوروارد

گام اول

ورود به وب اپلیکیشن

به سادگی از طریق وب اپلیکیشن و یا اپلیکیشن فورواد به خدمات ما دسترسی داشته باشید.

گام دوم

ثبت مرسوله در فوروارد

تنها با چند کلیک مرسوله خود را در پلتفرم فوروارد ثبت کرده و منتظر سفیران ما باشید.

گام سوم

جمع آوری مرسوله از درب منزل

سفیران فورواد مرسوله‌های شما را در سریع ترین زمان و مطابق زمانبندی دلخواه شما از درب منزل جمع آوری می نمایند.

گام چهارم

تحویل در مقصد

به همین سادگی مرسوله های شما در زمانبندی دلخواه به مقصد و یا اداره پست تحویل داده خواهد شد.

نظر برخی از آن‌ها که فوروارد را برگزیده‌اند ...

فروشگاه سیب

همیشه رسوندن به موقع و دقیق سفارش‌ها جزو مشکلات اصلی ما بود. تهران خیلی بزرگه و اینکه بخوای برای همه مشتری ها ارسال دقیق و سریع داشته باشی کار خیلی سختیه. اما از وقتی همکاری مون با فوروارد شروع شده به راحتی این مشکل رو حل کردیم و حتی سفارشات تهران مون بخاطر رضایت مشتری ها افزایش چشمگیری داشته

-مدیر فروش

سوالات متداول

شما می‌توانید در وب‌سایت یا اپلیکیشن فوروارد اطلاعات فرستنده، گیرنده و مشخصات مرسوله را وارد نمایید. پس از آن طبق مشخصات کالا، هزینه و زمان ارسال تعیین می‌شود و سفیر فوروارد در زمان تعیین شده بسته را از شما تحویل می‌گیرد و به اداره پست و یا بطور مستقیم به گیرنده می‌رساند.

در حال حاضر فوروارد در تهران و مشهد خدمات خود را ارئه می‌دهد و به زودی در شهرهای بزرگ دیگر همچون اصفهان، شیراز، رشت و غیره هم آغاز به کار خواهد کرد.

امکان ارسال بسته از تهران و مشهد به شهرها وشهرستان‌های دیگر وجود دارد.

تحویل بسته پستی در تهران یک روزه است، یعنی مرسوله در همان روز ارسال و حداکثر فردای آن روز به دست گیرنده خواهد رسید.

مدت زمان تحویل مرسوله به شهرستان‌ها حداکثر 24 ساعت پس جمع‌‌آوری آن است.

هزینه ارسال کالا توسط فوروارد در تهران به طور ثابت ۴۰ هزار تومان (فارغ از مبداء و مقصد مرسوله) است. البته چنانچه پس از توزین، بسته در رده سایز بزرگ (بیشتر از ۳ کیلوگرم و یا ابعاد بزرگ‌تر از جعبه کفش) قرار گیرد مبلغ ۱۰ هزار تومان نیز به فاکتور اضافه شده و به مشتری اطلاع‌رسانی می‌شود.

هزینه خدمات جمع‌آوری مرسوله‌های پستی و تحویل به اداره پست ۴۰ هزار تومان (فارغ از تعداد مرسوله‌های جمع‌آوری شده) است. هزینه‌های شرکت ملی پست هم به صورت ۲۵ هزار تومان علی‌الحساب در زمان ثبت سفارش و الباقی پس از توزین بر اساس تعرفه‌های مصوب شرکت ملی پست دریافت می‌شود.

هزینه این خدمات 40 هزار تومان برای جمع‌آوری بسته و تحویل آن به پست و به ازای هر بسته ۲۰ هزار تومان مازاد بر تعرفه شرکت ملی پست خواهد بود.

تمامی بسته‌ها دارای بیمه عمومی تا سقف 1,000,000 تومان می‌باشد که در صورت آسیب رسیدن به کالا و انطباق آن با شروط مندرج با تعهدنامه از طریق ثبت شکایت در سامانه فوروارد پرداخت می‌گردد و لذا چنانچه ارزش کالا بیش از مبلغ 1,000,000 تومان باشد فرستنده می‌تواند ارزش بیمه‌ای مرسوله را اعلام نماید و با پرداخت 0.4% ارزش مرسوله به صورت مازاد از بیمه تکمیلی استفاده نماید که مبلغ آن معادل ارزش واقعی کالاهای غیرشکستنی (دارای ماهیت غیر شکستنی) می‌باشد که می‌بایستی با حسن نیت از طرف فرستنده اظهار گردد و پوشش این نوع بیمه تا سقف 50,000,000 تومان خواهد داد. لذا چنانچه هزینه‌ای از بابت مازاد بیمه کالا پرداخت نگردد سقف پوشش بیمه مرسوله همان مبلغ 1,000,000 تومان خواهد بود.

با استفاده از لینکی که پس از ثبت سفارش، فوروارد به شما می‌دهد، چه به عنوان فروشنده‌ی کالا، چه به عنوان خریدار (در لندینگ‌هایی که مخاطب هدف فروشگاه‌ها نیستند از واژه فرستنده و گیرنده استفاده خواهد شد) از لحظه‌ی ارسال تا لحظه‌ی تحویل، می‌توانید موقعیت بسته خود را رهگیری کنید.

با توجه به اینکه تمام بسته‌ها بدون نیاز به ذکر ارزش بسته بطور رایگان و به مبلغ 1 میلیون تومان بیمه می‌شوند، و باوجود امکان بیمه تکمیلی تا مبلغ 50 میلیون تومان، امکان ارسال کالاهای قیمتی توسط فوروارد وجود دارد.

بله، فوروارد هیچ محدودیتی در ارسال بیش از یک بسته‌ ندارد.

در صورتی که مرسوله طبق استانداردهای شرکت ملی پست بسته‌بندی نشده باشد و یا به درخواست مشتری، شرکت فوروارد مجددا آن را بسته‌بندی خواهد کرد.

فاصله‌ها را از میان بردارید! دیگر قرار نیست مسافت مانع شما باشد.

ارسال بسته پستی

سرویس پست خصوصی

یکی از مشکلات اصلی بسیاری از فروشگاه‌ها، ارسال محصولات و کالاهای مورد نظر و رساندن آن‌ها به دست مشتریان است. سرویس‌ پست فوروارد، این مسئولیت را به خوبی پذیرفته و وظیفه جابجایی محصولات مختلف را بر عهده گرفته است. با کمک خدمات این سرویس، فروشگاه‌ها و افراد حقیقی می‌توانند محصول مورد نظرشان را با سلامت کامل و بدون بروز هیچ مشکلی به دست مشتریان خود برسانند.

سرویس پست پیشتاز چیست؟

پست پیشتاز، یکی از سرویس‌های ارسال کالا است که سرعت بالاتری نسبت به روش عادی دارد. دقت داشته باشید که پست ویژه، سریع‌ترین حالت ارسال کالاست و بعد از آن، پست پیشتاز سریع‌تر از حالت عادی محصولات را به دست مشتری‌ها می‌رساند. در این سرویس، محصولات و کالاها از درب منزل یا فروشگاه مشتریان جمع شده و وارد فرآیند ارسال می‌شود.
پس از بسته‌بندی و ورود اطلاعات به سیستم، این محصولات جمع‌آوری شده، با کمک روش‌های سریع (بسته به مسافت، زمینی یا هوایی) به شهر و آدرس مورد نظر ارسال شده و به دست فرد دیگر می‌رسند. پست پیشتاز محصولات را هم به‌صورت داخل شهری جابجا می‌کند و هم امکان ارسال محصول از شهری به شهر دیگر را دارد. این ویژگی و مزیت باعث شده است که شما بتوانید بدون نگرانی، مشتریانی از سایر شهرها داشته باشید و خودتان را محدود به محله و شهر خودتان نکنید.
پست پیشتاز علاوه بر اینکه کالاها را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند، امنیت را هم در طول این فرایند مورد بررسی قرار می‌دهد. به همین دلیل شما حتی وسایل حساس و شکستنی از جمله ظروف مختلف را هم می‌توانید از طریق این سرویس پستی به دست مخاطبان خود برسانید.

سرویس پیشتاز چقدر طول میکشد

در حال حاضر دریافت کالا در شهر یا استان دیگر، در صورتی که محصول با پست پیشتاز ارسال شده باشد، حداکثر 48 ساعت تا 72 ساعت طول می‌کشد. 
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ارسال بسته پستی با کمک سرویس پست پیشتاز، دریافت هزینه پایین و انجام تمام مراحل مورد نیاز است. این سرویس پستی، محصولات مورد نظر را درب منزل یا فروشگاه از شما تحویل می‌گیرد و بقیه مراحل را انجام می‌دهد. این فرآیند به شما کمک می‌کند که در زمان‌تان صرفه‌جویی کنید و مطمئن باشید که محصولات با بهترین دسته‌بندی و کاملا سالم به دست مشتری می‌رسند.
اگر ارسال سریع، امن و راحت برای شما اهمیت دارد، حتما از سرویس پست پیشتاز استفاده کنید، چرا که کارشناسان و سفیران شرکت فوروارد، فرآیند دریافت محصول از فرستنده، بسته بسبسته‌بندیته‌بندی و ارسال کالا تا زمان رسیدن محصول به دست گیرنده را مطابق با استانداردهای روز جهانی انجام می‌دهند و به همین دلیل همه کارها بسیار منظم جلو خواهد رفت.

چرا ارسال بسته پستی با پست فوروارد؟

اما چرا باید از سرویس پست فوروارد استفاده کنید؟
با گسترش اینترنت و فضای مجازی، بسترهای خرید و فروش محصولات هم دچار تغییرات گسترده‌ای شدند. یکی از اصلی‌ترین تغییرات، گذر از خرده‌فروشی آفلاین و سنتی به فضای آنلاین و مدرن بود. در بستر سنتی و قدیمی، افراد برای خرید محصولات تنها می‌توانستند در محدوده معین و کوچکی حضور داشته باشند و خرید کنند. اما با گسترش فضای مجازی، رفتار خریداران هم تغییر کرده است و حالا تنها با کمک گوشی موبایل، می‌توان از کالاهای موجود در سایر شهرها و مناطق هم مطلع شد و آن‌ها را انتخاب کرد. این تغییر رفتار می‌تواند به فروشندگان کمک کند که محصولات خود را به تعداد بیشتری از افراد بفروشند و در نتیجه سود بیشتری کسب کنند.
اما در این بین، یک مشکل اساسی وجود دارد!
حمل و نقل و لجستیک، یکی از عوامل محدود کننده فروشندگان اینترنتی و آنلاین است. شما می‌توانید به راحتی محصولاتتان را در شبکه‌های مجازی و سایت‌ها، در معرض نمایش قرار دهید، اما نمی‌توانید به همین اندازه راحت محصولاتتان را به دست انها آن‌ها برسانید، مخصوصا اگر در شهر یا استان دیگری ساکن باشند یا محصولتان سنگین و گران قیمت باشد.
سیستم پستی ما، برای حل این مشکل راه حل‌های ویژه‌ای دارد. پست سریع فوروارد، کالای مورد نظر را از درب منزل دریافت کرده و تمام مراحل مربوط به بسته‌بندی و ارسال مطمئن را انجام می‌دهد. در تمام این مراحل، شما و گیرنده می‌توانید فرآیند را از طریق کد رهگیری دنبال کنید و مطمئن شوید که محصول کاملا سالم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست خرید می‌رسد.

مزایای ارسال مرسوله پستی با فوروارد

اما چرا به فروشندگان آنلاین و تولید کنندگان محصولات مختلف توصیه می‌شود که به سراغ سرویس پست فوروارد بروند؟ استفاده از این خدمت، چند مزیت مهم برای فروشندگان دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

کمک به فروشندگان در اداره فروشگاه آنلاین

معمولا فروشندگان و تولید کنندگان، مشغله زیادی دارند و باید به امورات زیادی از جمله تهیه اجناس، مدیریت فروشگاه، ارسال محصول، پاسخگویی به مشتریان و… رسیدگی کنند. استفاده از سیستم پست فوروارد، زحمت و انرژی شما را در فرآیند ارسال کالا کاهش می‌دهد. به این ترتیب شما دیگر نیازی نیست که نگران بسته بسته‌بندی، بردن محصولات تا اداره پست و ارسال آن‌ها باشید. سفیران ما در زمان دلخواه شما، محصولات را از درب منزل شما تحویل می‌گیرند و بعد از انجام فرآیندهای لازم، آن را به دست مشتری می‌رسانند.

زمان کوتاه

یکی از اصلی‌ترین موانع در خرید آنلاین، نگرانی از عدم تحویل به موقع محصولات و اجناس است. با استفاده از پست سریع فوروارد، محصول شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری شده و به دست مشتریان در هر شهر یا استان دیگری می‌رسد. اگر مشتری در تهران ساکن باشد، تنها 14 تا 24 ساعت زمان می‌برد تا محصول را دریافت کند. اگر فرد در شهر یا استان دیگری زندگی کند، حداکثر زمان مورد نیاز برای تحویل بسته پستی بین 24 تا 72 ساعت خواهد بود.

کاهش هزینه ارسال بسته پستی

یکی از مزیت‌های دیگر پست سریع فوروارد، هزینه کم و ارزان آن است. بسیاری از اوقات هزینه بالای ارسال باعث می‌شود که هزینه تمام شده محصول، بالا رفته و خریدار از خرید خود منصرف شود. شرکت پستی فوروارد، موفق شده است هزینه‌ها را کاهش دهد تا خرید حتی از دورترین شهرها هم به‌صرفه و ارزان باشد. به این ترتیب هم مشتریان تجربه خرید شیرین‌تری تجربه می‌کنند و هم سود نهایی فروشنده بیشتر خواهد بود.

نحوه محاسبه هزینه پست سریع

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که هزینه پست چگونه محاسبه می‌شود؟ بدون شک عوامل زیادی در این هزینه دخیل هستند که از میان آنها می‌توان به وزن بسته، فاصله مورد نظر و.. اشاره کرد. معمولا هزینه پایه برای مرسوله‌هایی با وزن کمتر از یک کیلوگرم محاسبه می‌شود و سپس با هر مقدار افزایش وزن نسبت به یک کیلوگرم، هزینه ارسال بسته پستی هم افزایش پیدا می‌کند.
البته هزینه پست فوروارد، نسبت به نمونه‌های مشابه بسیار پایین‌تر است و با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه محصولات خود را از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال دهید.

ارسال بسته پستی از درب منزل برای چه افرادی مناسب است؟

یک دسته از مخاطبان این سرویس، فروشندگان اینترنتی و آنلاین هستند. دسته دیگر، افرادی هستند که به دلایل مختلفی از جمله کار، تحصیل و…، به شهر دیگری نقل مکان کرده‌اند و از طرف خانواده و دوستان، وسایل و محصولاتی برای انها آن‌ها ارسال می‌شود. پست پیشتاز با کاهش هزینه و زمان، به این دو گروه (و تمام افرادی که نیاز دارند محصولی را به آدرس دیگری انتقال دهند.) خدمت‌رسانی می‌کند تا بتوانند محصولات خود را از درب منزل به هر کجای کشور بفرستند.
در این سرویس، سفیران آموزش دیده و حرفه‌ای به درب منزل شما مراجعه کرده و بعد از تحویل گرفتن آن، فرآیند بسته بندی و ارسال را شروع می‌کنند. این موضوع یک مزیت مهم برای افرد پرمشغله است که در زمان و انرژی آنها آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

در همه پلتفرم‌ها در دسترس شما هستم

 از طریق وب اپلیکیشن و یا با نصب اپلیکیشن فورواد می توانید از خدمات مختلف ما استفاده نمایید.